Четвер, 02.05.2024, 16:51
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Форма входу
Пошук

www.mon.gov.ua

http://pedpresa.ua

https://sqe.gov.ua

https://legalaid.gov.ua

Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Архів записів
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Лукашівська гімназія Наталинської сільської ради Красноградського району Харківської області

Методична робота

     Замовленя на курси 2022 рік   

Положення про сертифікацію

Наказ МОН про сертифікацію у 2022 році

Атестація педагогічних працівників в 2022 році

Перспективний  план атестації працівників

Методична тема закладу:

«Впровадження компетентнісного підходу в навчання, виховання, розвиток учнів в умовах упровадження нових державних стандартів початкової базової та повної загальної середньої освіти»

Мета роботи:

підвищення якості знань, формування життєвої компетентності учнів

Очікувані результати:

досягнення позитивної динаміки навчальних досягнень учнів, формування соціально -  адаптованої особистості випускника.

 

Етапи реалізації проблемної теми закладу

І етап: діагностико-теоретичний

Мета: вивчення стану проблеми, створення підґрунтя для подальшої роботи, вивчення методичної літератури.

Завдання:

1.     Вивчення й аналіз науково – методичної літератури.

2.     Ознайомлення з практичним досвідом вирішення проблеми.

3.     Визначення змісту діяльності підрозділів методичної служби та окремих учителів.

4.     Формування позитивної мотивації навчання й удосконалення системи роботи з розвитку загальнонавчальних умінь та навичок учнів.

5.     Діагностика в динаміці рівня сформованості навчальної мотивації школярів.

6.     Психологічні дослідження щодо особливостей пізнавальних процесів учнів.

Очікувані результати: позитивна динаміка рівня сформованості навчальної мотивації учнів. 

 

ІІ етап: впроваджуючий

Мета: вивчення перспективного педагогічного досвіду та теоретичних аспектів проблеми, вдосконалення методики проведення уроків, формування в учнів навичок самоосвітньої роботи.

 

Завдання:

1.     Вивчення досягнень педагогічної науки та практики

2.     Вивчення теоретичних аспектів проблеми, адаптація їх до потреб освітнього процесу та вимог закладу, вдосконалення методики проведення уроку, впровадження інноваційних технологій

3.     Методичні пошуки вчителів, самоосвітня робота за індивідуальними темами, виходячи з проблемної теми закладу.

4.     Психологічний супровід освітнього процесу.

5.     Формування в учнів навичок самоосвітньої роботи (практичний аспект).

6.     Вдосконалення роботи учнівського самоврядування.

Очікувані результати: позитивна динаміка пізнавальної активності учнів, розвиток в учнів навичок самоосвіти, активізація учнівського самоврядування.

 

ІІІ етап: Практично-впроваджувальний

Мета: розвиток професійної компетентності, творчої активності педагогів, практичне втілення наробок педрад щодо створення ситуацій успіху на уроках, формування в учнів вмінь самоосвітньої роботи, самооцінювання, вдосконалення навичок здорового способу життя. 

Завдання:

1. Враховуючи вищезазначені проблеми, реалізуючи проблемну тему «Впровадження компетентнісного підходу в навчання, виховання і розвиток учнів», основними завданнями на 2021/2022 навчальний рік є:

1. Розвиток професійної компетентності, творчої активності педагогів, формування позитивного педагогічного досвіду вчителів школи.

2. Підвищення якості знань, розвиток творчих здібностей учнів, формування в учнів вмінь самоосвітньої роботи, самооцінювання, самокорекції

3. Вдосконалення роботи педагогів, психологічної служби з підвищення правової культури школярів, формування свідомого ставлення дітей до власного здоров`я.

4. Активізація роботи з батьками шляхом їх педагогізації та залучення до освітнього процесу. 

5. Реалізація загальношкільної туристсько-краєзнавчої програми.

 

Очікувані результати: підвищення мотивації вчителів до саморозвитку, вдосконалення навичок самоосвіти та само оцінювання учнів, здорового способу життя.