17:50 ЗВІТ ДИРЕКТОРА ПРО РОБОТУ ЗАКЛАДУ У 2015/2016 навчальному році | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ЗВІТ директора про роботу Лукашівського НВК (загальноосвітня школа І-ІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад) за 2015/2016 навчальний рік 1.Кадрове забезпечення Зведена таблиця педпрацівників:
Якісний склад педагогічних працівників:
2. Атестація педпрацівників В 2016 році атестувалися двоє вчителів, а саме: Кізіченко Наталія Вікторівна та Яворська Іванна Адамівна на встановлення кваліфікаційної категорії «спеціаліст першої категорії». Станом на 04.04.2016 вчителі мають такі кваліфікаційні категорії:
Працюючих пенсіонерів 2 (14,2 %) – це Бойко Т.І., вчитель історії та правознавства, та Кудря Н.В., вчитель англійської мови. 3. Курси підвищення кваліфікації Протягом 2015/2016 навчального року всі педпрацівники (відповідно до плану) пройшли курси підвищення кваліфікації, а саме: - Яворська Іванна Адамівна «Шкільні бібліотекарі», - Кізіченко Н.В. «Учителі початкових класів». 4. Методична робота Педагогічна тема закладу: «Розвиток в учнів громадянських якостей засобами сучасного уроку та традицій національної педагогіки в умовах впровадження нових державних стандартів» Мета роботи: підвищення якості знань, формування життєвої компетентності учнів. Очікувані результати: досягнення позитивної динаміки навчальних досягнень учнів, формування соціально - адаптованої особистості випускника. Робота над педагогічною темою та вирішення завдань, які були поставлені, проводилася через всі методичні структури школи: методична рада, методичні об’єднання, творчі групи. Для організації освіти вчителів використовувалися різноманітні форми роботи: колективні (семінари, конференції, конкурси, методичні тижні), групові (творчі групи, «круглі столи», предметні тижні, засідання методичних об'єднань та ін.), індивідуальні (курси підвищення кваліфікації, самоосвіта, наставництво, індивідуальні співбесіди). 4.1. Протягом 2015/2016 навчального року були проведені такі методичні заходи:
4.2. Виконання навчальних планів і програм. З метою перевірки виконання навчальних програм і планів протягом 2015/2016 навчального року проведені співбесіди з вчителями, перевірені класні журнали, проведено перевірку виконання уроків розвитку зв’язного мовлення , позакласного читання, лабораторних, контрольних робіт і тематичних оцінювань. Протягом навчального року школа була повністю укомплектована педагогічними кадрами. Календарні плани були складені з урахуванням забезпечення базового рівня освіти, вікових особливостей учнів. Дотримано норми і строки проведення тематичних, контрольних та лабораторних, практичних робіт, уроків розвитку зв’язного мовлення, позакласного читання, екскурсій. Навчальні програми в 2-4 класах виконані за кількістю проведених уроків, а також практичних робіт з природознавства. Графік контрольних робіт виконано. На кінець навчального року були перевірені календарно – тематичні плани, навчальні програми та записи на сторінках предметів у класних журналах. На підставі вивчення записів класних журналів 6-9 класів отримані дані щодо системи контролю за знаннями учнів . Тематичні оцінювання проводяться у різних формах, а саме: тести, контрольні роботи, усні опитування, практичні роботи, захист рефератів, семінарсько - практичні заняття. Оцінки за ведення зошитів з математики, української мови, української літератури, англійської мови, російської мови, словників у 2-9 класах виставлені відповідно до вимог, вчасно. У 2015/2016 навчальному році з усіх предметів заплановано 6882 годин, прочитано 6183 годин. Різниця між запланованими та прочитаними годинами пояснюється перебуванням на лікарняному деякими вчителями та призупиненням навчально-виховного процесу через погодні умови; програми виконано за рахунок ущільнення навчального матеріалу. 4.3. Дошкільний підрозділ Протягом 2015-2016 років у дошкільному підрозділі функціонує одна різновікова група, в якій налічується 18 дітей дошкільного віку. Наповнюваність дошкільного підрозділу – 56%. У дошкільному підрозділі працюють 5 працівників, із них педагогічних – 2, на постійній основі – 2, адміністративного персоналу – 0. Пріоритетний напрям роботи дошкільного підрозділу за робочим навчальним планом: реалізація освітньої лінії Базового компонента «Дитина». Внутрішній моніторинг результатів розвитку вихованців за 3 останні роки показав, що якість навчання вихованців старшого дошкільного віку зросла: Оцінювання здійснено за певними критеріями відповідно до змісту освіти, показники моніторингу занесено в Картки спостереження. Загальний середній бал (по дошкільному підрозділу) відповідно до кожної освітньої лінії: «Особистість дитини» - 10,20 «Мовлення дитини» - 8,55 «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі» - 9,20 «Дитина в світі культури» - 9,53 «Дитина у природному довкіллі» - 9,89 «Дитина в соціумі» - 9,83 «Гра дитини» - 9,90 Найкращі показники виявились за освітніми лініями «Особистість дитини» (високий рівень - 100% ) та «Гра дитини» (високий рівень - 80%). Достатній рівень у вихованців за напрямами освітньої лінії «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі»: сенсорно пізнавальна та математична компетенції. Найменший середній бал по ДП з базового компоненту «Мовлення дитини», а відповідно до напрямів оцінювання – фонетична компетенція (7,60 балів), словникова робота (7,20 балів), монологічна компетенція (7 балів). Зважаючи на результати моніторингу вихователями дошкільного підрозділу сплановано заходи на наступний навчальний рік щодо підвищення якості певних показників, а саме: звукову культуру мовлення, фонетичну та граматичну компетенції, монологічне мовлення; розвиток у вихованців елементарних математичних уявлень, підвищення пізнавальної активності; соціально-комунікативної компетенції; розширити предметно-практичну та літературну діяльність. 4.4. Шкільний підрозділ. У 2015/2016 навчальному році у загальноосвітньому навчальному закладі навчалося 36 учнів, у т.ч.: у школі I ступеня - 20, у школі II ступеня - 16. Найголовніше завдання школи – навчити учнів самостійно користуватися необхідними знаннями в подальшому житті. Адміністрацією школи контролюється рівень навченості учнів, виконання навчальних програм, ведення шкільної документації та інші питання. На кінець навчального року в школі проведено моніторинги навчальних досягнень учнів. Головне завдання початкової школи – підготувати учнів до вступу в основну школу. Учителі початкових класів забезпечують формування предметних компетентностей, реалізують зв'язок навчання та виховання учнів. Результати моніторингу навчальних досягнень учнів 2-4 класів свідчать, що вищий за середній показник якості знань з української мови, природознавства, математики, літературного читання, англійської та російської мови.
У 6-9 класах навчається 16 учнів. Найвища якість навчання (100%) з таких предметів: фізична культура, трудове навчання, інформатика, образотворче мистецтво, основи здоров я та художня культура. А найнижча – з правознавства, (40%), алгебри (50%), геометрії (50%) Середній бал навченості становить 8,4:
Порівняльна таблиця середнього балу навченості по школі:
Динаміка зміни середнього балу навченості показує, що протягом останніх років середній бал стабільно зростає. 5. Виховна робота
Тема виховної роботи:«Формування та розвиток особистості, громадянськості в умовах сільської школи». Головна мета виховання: формування морально-духовної життєво компетентної особистості. З метою здійснення практичної допомоги класним керівникам щодо організації позакласної та позашкільної роботи з учнями та батьками в Лукашівському НВК організована робота шкільного методичного об’єднання класних керівників ( керівник Харченко Г.Ф.), методична тема якого: «Діяльність класного керівника по створенню соціально-психологічних умов особистісного саморозвитку школярів». Протягом звітного періоду пройшли 4 засідання ШМО класних керівників відповідно до плану роботи закладу. В Лукашівському НВК діє дитяча організація „Краяни”, яка створена 05 вересня 2011 року. Членами організації є всі учні 1-9 класів, а педагог - організатор, класні керівники - виступають у ролі наставників і консультантів, надають методичну та практичну допомогу школярам, координують співпрацю об’єднань. З метою зайнятості учнів в позаурочний час та змістовного проведення дозвілля організована робота гуртків (на громадських засадах):
На базі Лукашівського НВК відбулись відкриті засідання районних методичних об’єднань: методичне об’єднання вчителів історії: презентація проекта «Історія сіл Лукашівка та Копанки»; районне методичне об’єднання бібліотекарів: презентація проекта «А вишивка над Україною цвіте…»
Головною метою діяльності закладу є розвиток творчої особистості, створення умов для повноцінного розвитку здібної, талановитої дитини. Наш колектив намагається піднести особистість, розкрити природні здібності, розвивати інтелект, формувати духовність учня. Для досягнення поставленої мети в закладі розроблено програму роботи з обдарованими учнями, яка складається з таких основних етапів: пошук здібних та обдарованих дітей, розвиток природних здібностей кожного учня в процесі формування його творчого потенціалу, створення індивідуальних програм роботи. Серед інтелектуальних змагань найпочесніше місце посідають учнівські предметні олімпіади, які виявляють індивідуальність, природну обдарованість, талант кожного школяра. Значний потенціал у стимулюванні творчого самовдосконалення учнівської молоді, самореалізації особистості має конкурс-захист науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України. Робота педагогічного колективу спрямована на підвищення результативності участі у І та ІІ етапах МАН. Протягом останніх років учні мають такі результати:
Переможці турнірів, конкурсів Участь обдарованих дітей у різноманітних інтелектуальних та творчих конкурсних випробуваннях, навчальних семінарах є традиційним способом виявлення та розвитку цієї категорії дітей. Щорічно до участі в інтелектуальних конкурсах, змаганнях усіх рівнів залучаємо близько 57% учнів та здобуваємо перемоги: - Міжнародний історичний конкурс «Лелека», Всеукраїнський природничий конкурс «Колосок», Всеукраїнський конкурс юних суспільствознавців «Кришталева сова» (отримали добрі та високі результати); - районний етап конкурсу художньої самодіяльності «Таланти ІІІ тисячоліття» (диплом ІІІ ступеня у жанрі «Драматичні колективи»); - районний фотоконкурс "Моя маленька Батьківщина“ (ІІ місце в номінації "Свята спадщина“); - районна виставка-конкурс декоративно-ужиткового та образотворчого мистецтва «Знай і люби свій край» (ІІ місце); - районна фотовиставка «Територія пригод» (ІІ місце в номінації «Природа: пейзажі, флора, фауна»); - районний етап Всеукраїнського конкурсу «Земля – наш спільний дім» - (ІІ місце); - районна виставка юних природоохоронців «Зимовий вернісаж» (ІІІ місце); - районний етап Всеукраїнської краєзнавчої експедиції учнівської молоді «Моя Батьківщина - Україна» (І місце); - обласний етап “Слобожанські дзвони перемоги” (переможець); - обласний етап Всеукраїнського конкурсу "Моя Батьківщина - Україна" (робота "Вишивка – свято нашої родини“ (диплом І ступеня). Також команди Лукашівського НВК взяли участь в конкурсах ЮІР та ЮП (ІІІ місце), екологічних агітбригад, військово-патріотичній грі «Джура». Учні нашої школи відпочивали в пришкільному таборі відпочинку з денним перебуванням “Ромашка” (25 чоловік). В таборі були створені всі умови для відпочинку дітей, діти відвідали екскурсії в в Красноградському РВ ГУ ДСНС України в Харківській області, Красноградській пожежній частині, відвідали розважальні програми на День захисту дітей та День вишиванки. 6. Матеріально-технічне забезпечення. Кількість витрачених коштів на підготовку закладу 352400 грн. в тому числі: бюджетних 341000 грн. спонсорських 10000грн. батьківських 1400 грн. зароблених закладом 0 Виконані основні види робіт: Заміна вікон на пластикові на суму 235000 гривень. Фарбування підлоги, панелей, вікон і дверей (670 м²) – 1000 грн., ремонт стільців - 300 грн., ремонт цоколя перед школою (100 м²) – 100 грн., встановлення ігрового майданчика та павільйона в дошкільному підрозділі – 1140000 грн., фарбування трубопроводів в приміщенні котельні – 100 грн., заміна водяних фільтрів (2 шт.) – 200 грн., скошування трави навколо закладу та прилеглої території, спилювання сухих дерев – 100 грн. Всього 115500 грн Зміцнення матеріально-технічної бази:
Оформлення стендів – 300 грн., забезпечення першокласників наочністю (комплекти таблиць та розрізні демонстраційні матеріалу) – 200 грн., придбання розвиваючих ігор для дошкільного підрозділу та першокласників – 200 грн., іграшок та спортивного інвентаря для вихованців дитячого підрозділу – 500 грн., заміна інвентарю для техперсоналу – 150 грн., заправка катриджа – 360 грн., поповнення рахунку інтертелекому (щомісячно) – 290 грн. Всього на 1900 грн. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Всього коментарів: 0 | |